Általános szerződési feltételek és Vásárlási feltételek, ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Garancia

Az Oázis Kertészet minden esetben az adott termék gyártója által biztosított garanciát nyújtja. Ennek időtartama a termékek adatlapján található.

Szállítási feltételek

A Webáruházban a vásárló az alábbi szállítási módok közül választhat:

Személyes átvétel az Oázis Kertészet telephelyén

Kiszállítás futárszolgálattal

A szállítási feltételekről és árakról részletes tájékoztatást itt kaphat.

Reklamáció

A reklamációra telefonon és e-mailben van lehetőség.

Elérhetőségeink:+36 20 229 5559  (8-16 óráig) ; webshop@oazis.hu

Felhívjuk vásárlónk figyelmét, a tavaszi szezonban a nagy forgalom miatt csak korlátozott számban tudunk telefonos érdeklődésekre válaszolni. Kérjük ez esetben keressen minket e-mailben

Az e-mailben küldött reklamációkra és egyéb megkeresésekre 2 napon belül válaszolunk.

Számlázás

Vásárlóink a regisztrációkor vagy a rendelés véglegesítésekor megadott e-mail címre érkező E-számát kapnak a Számlázz.hu rendszerén keresztül. Fontos ezért, hogy a megadott e-mail cím valódi legyen, ne tartalmazzon elütéseket. Ha az E-számla nem érkezett volna meg érdemes megnézni a levélszemét (spam) mappát és felvenni a kapcsolatot kollégáinkkal.
Személyes átvételi módot választó vásárlóink az áru átvételekor kapnak hagyományos nyugtát, vagy számlát.

A Webáruház és az Áruházak készletei és árai eltérőek lehetnek

 Az itt megtalálható termékeket az áruházak nem minden esetben tartják készleten. 

A Webáruház árai csak a Webáruházban leadott megrendelések esetén érvényesek. A kertészetek árai ezektől eltérőek lehetnek.  

Fizetés Oázis vásárlási utalvánnyal

Kiszállítás után történő utánvétes fizetéskor a futárnál nem lehet vásárlási utalvánnyal fizetni. A vásárlási utalványokat csak személyes átvétel esetén, a kertészetekben tudjuk elfogadni.  

Kedvezmények igénybevétele

A webáruházban Oázis Hűségpontok gyűjtése lehetséges. Ehhez a rendelés leadásakor a megfelelő mezőket ki kell tölteni. 
A webáruházban Oázis Hűségpontok beváltása nem lehetséges. 

Tudnivalók növény rendelése esetén

Képek-eltérések:

A növények feltüntetett képei illusztrációk. Mivel minden növény más és más ezért előfordulhatnak minimális eltérések a képeken szereplő növények és az átvett növények között. (Pl.: színárnyalat, ágelrendezés, stb.)

Növények szállítása:

Minden megrendelt növényt egyesével, a lehető legkörültekintőbben, biztonságosan csomagolunk, azonban a szállítás során még ennek ellenére is bekövetkezhetnek apróbb sérülések, kismértékű levél- vagy virághullás.  
Élő áruról lévén szó, kérjük kézbesítést követően a lehető leghamarabb bontsák azt ki. 

Ápolás:

Abban az esetben, ha a megrendelt növény a szállítást követően nem megfelelően kerül gondozásra és ebből kifolyólag károsodik, elpusztul, felelősséget sajnos nem tudunk vállalni.

Vásárlástól való elállás élő növény vásárlása esetén:

Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)

Kérjük fentiek figyelembevételét növény rendelése során!


 

Elállási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ha a termék adásvételétől eltérő szerződés esetén a teljesítés megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:

attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt címzett, a fuvarozótól a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát egyértelmű nyilatkozatban (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) köteles közölni velünk:

Cégnév:    Oázis Kertészeti Kft.
Székhely:    1101 Bp. Kőbányai út 47.
Telephely:    1101 Bp. Kőbányai út 47.
Adószám:    10741904-2-13
Cégjegyzékszám:    13-09-065247
Cégbíróság:    Pest Megyei Cégbíróság
A fogyasztói kifogások érvényesítésének címe:    webshop@oazis.hu 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használat miatt következett be.

Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szerződéses szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.

Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)

Az általános 14 napos elállás lehetősége méretre vágott termékek, méteráruk esetében (műfű, vakondháló, geotextíliák, kötelek, szalagok, láncok, stb.) korlátozottan érvényesíthető.
Kötelek, szalagok láncok esetén 2 méter;
0-149 cm-es tekercsszélességben árult termékek esetén 2 méter;
150-199 cm-es tekercsszélességben árult termékek esetén 4 méter,
200 cm-es vagy afölötti tekercsszélességben árult termékek esetén 5 méter vágatott hosszméret alatt az elállási jog nem érvényesíthető, visszaküldésre nincs lehetőség.

Bankkártyás fizetés tájékoztató

Már Maestro kártyájával is vásárolhat az interneten!

Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
 
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
 
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
MasterCard (dombornyomott)
Visa (dombornyomott)
American Express (dombornyomott)
Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
 
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
 
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
 
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
 

www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666